Blogs over financieel gezond en winstgevend ondernemen.
Je zelfvertrouwen vergroten als ondernemer is een van de belangrijkste dingen die je kunt doen om je bedrijf te laten groeien. Een
Je bedrijf bijsturen kan op elk moment. Dit is compleet normaal; het leven is altijd aan verandering onderhevig en je bedrijf verandert
Een belangrijk doel van veel ondernemers is om hun bedrijf schaalbaar te maken, zodat ze winstgevend kunnen groeien zonder meer tijd te
Een gratis proef(product) weggeven? In deze blog leg ik je uit wanneer dit wel of niet een goede strategie is voor je onderneming.
“Ik heb bizar veel vertrouwen in jouw programma, maar ik vind het ook spannend. Ik heb in het verleden zoveel missers gemaakt
Moet je een taak uitbesteden of zelf doen? Stapelt het werk – en de stress – zich op? Heb je een grondige
Wil jij creatief geld verdienen? Hoe leuk is het om met jouw zelfgemaakte producten een goed maandelijks inkomen te verdienen? Dat is
Creativiteit is een mooie ondernemerseigenschap, maar kan ook een valkuil worden wat betreft winstgevendheid. Hoe? Dat lees je in deze blog.
Doelen stellen en to do-lijsten; geen onbekende termen voor een ondernemer. Maar wat is nou eigenlijk het verschil? Dat lees je in deze blog.
Veel ondernemers hebben doorzettingsvermogen, maar vergeten het belang van draagkracht. Wat dit inhoudt ontdek je in deze blog.
Heb jij een webshop en ben je continue op zoek naar nieuwe oplossingen voor meer winst en efficiënte workflows? Ontdek Exact Online!
Twijfel je, of je met je bedrijf wel mee moet doen met Black Friday en Cyber Monday? In deze blog help ik je om de juiste keuze te maken.
Heb jij het altijd maar druk, maar geen sales? Een herkenbare struggle voor vele ondernemers. Met deze 3 stappen kan je dit veranderen!
Op het einde van elk kwartaal plan ik een evaluatie- en reflectiemoment in. Ontdek mijn grootste ondernemerslessen uit kwartaal 1.
Wanneer je een eigen webshop hebt, kan het lastig zijn om je inkoop budget te bepalen. Bepaal je inkoop budget in 3 stappen met deze tips!
Overal in het leven kom je levenswijsheden tegen. Zo was ik laatst in een escape room, waar ik 4 mooie ondernemerslessen ontdekte.
Onlangs had ik verschillende calls met klanten met een overkoepelend thema: “bewust NEE verkopen”. In deze blog leg ik je uit hoe dit werkt.
Ik houd van optimisme. Begrijp me niet verkeerd. Maar de laatste tijd heb ik een patroon ontdekt. Veel ondernemers ervaren in het
De sunk cost fallacy klinkt ingewikkelder dan het is. Eigenlijk komt het neer op investeringen die je hebt gedaan, die niets opleveren,
Een prijsverhoging aankondigen is niet leuk. Snap ik. Maar door de hoge inflatie zijn veel ondernemers, met name kapsalons, beautymerken en webshops,
Veel van mijn klanten vinden het lastig om hun marketingbudget te bepalen. Waar het ene bedrijf zo’n 0,5% uitgeeft aan marketing, geeft